lau ad ape - ape cni tlg klik er...

Friday, October 1, 2010

LepaSkAn geRAm....LUahaN HatI....cuRAhaN RAsa....

......SAYANG vs CINTA....

GeRAm......SAyang....SukA....CinTa....
Hari INi ak TerBaca SebUah arTikeL LuahAh Rasa DarI Satu LamAn....
teRingIn ak unTuk ak TuRut SerTa MenCoreT Sama LuahAn Rasa AK....
.
MeNYayAngi TiDak seMesTINYa MenCinTai....
TaPi....
MenCintaI TidaK semEStiNYa daPat BeRsamA....
..
DulU aku Pernah MenCinTai SesEoraNg...SanGat ManyaYaNgiNya....
tIDak Dapat DiNafikan Sampai seKarang aku MasIh meNgingaTInya....MenyayAngINya....
MunGkiN mAsih MEnCinTaiNya....MuNgKinKah???
...
TaPi KIni...
aku SudaH MenCintai SeseOranG LaiN....(((cinTa..)))
Tp boLeHkah aku MenCinTai dua OraNg DalaM satu Masa....
tiDak MungkIan BolEh menCInTai Dua ORanG DaLam Satu Masa.....
tP tiDak SalaH MenYAyanGI KeDUa - DuaNYA...
JuJur...Rasa SayaNg padA diA mAsih adA....
MalAh lebIh TinGGi DarI raSa saYang Aku Pada CinTA....
namUn aku TeTap CinTa Pada CInTa....
BagaimAna PuLa deNGan Rasa Sayang Aku padAnYA...
RAsa SayAng BoleH Di PUpuK....MUngKinKah.....????
....
Apakah Yang PAtuT DiuTAmaKan...
CintA atAu SayaNg....SayaNg ataU CinTa....
.....
JiKA CinTa...
MampUkAh Aku menYaYangiNYa SebaGai mAna Aku mENyayAnGi diA...
MAmpuKAh rasa saYang AKu mELEbiHi RAsa sayaNG KepadA dIa...

JIkA SaYang...
maMPUkah AKU meNciNTAinyA...
MamPukaH akU MeluPakan ciNtA....

TAPI AKU MASIH SAYANG PADA DIA....
ADAKAH DIA JUGA MASIH MENYAYANGI AKU....ATAU....
.....
TAPI AKU MASIH ADA CINTA.....
AKU JUGA SAYANG PADA CINTA....

......bersambung post akan datang.......


3 comments:

  1. susah nak jawab soalan hang ni, samada sayang atau cinta.


    aku pilih cinta, lepas tu sayang. boleh?

    ReplyDelete
  2. Wan..sptr y kau ckp la kn..cinta xsmstnya mmiliki...cinta hnya 1 je wjud..bila kta myayngi xbleh dlupakn..bila myanyangi psti dingti...jgn mencintai yg lain.lau dhti msh pd die..krna kmu xmgkin mlukakn kduanya..kalu ak la wan ak plih syg...sbb plihlah org y myayngi kta drpda memilih org y kta cntai..kra die blm tntu myanyangi kta..ad org bcnta bgai nk rak.tp kwin ngn org lain..so jdoh 2 dtgan than..bcnta la slpas kwin..e2 bru cnta..tp kn wan..ak sarankn kau plih la syg..sbb xguna kau bsma cnta lau byang syg 2 ad lam hti dan otak ingtan kau 2..apapun all the best lah.ak doakn kau bhgia wan..salam

    ReplyDelete